كلايمر در تبريز,اجاره كلايمر در تبريز 09125789785

كلايمر اجاره كلايمر جايگزين داربست

كلايمر در تبريز,اجاره كلايمر در تبريز 09125789785

۲۱ بازديد

بخش توليد محتواي سايت كلايمر قصد معرفي تبريز را براي شما دارد

اجاره كلايمر در تبريز

درباره تبريز

تبريز، يكي از بهترين و زيباترين شهرهاي ايران براي افرادي است كه قصد انجام مسافرت در داخل كشور را دارند. اين شهر كه در شمال غربي ايران واقع شده است با عنوان پايتخت گردشگري جهان اسلام از جاذبه هاي تاريخي، فرهنگي و طبيعي زيادي برخوردار است و بنا بر شواهد تاريخي درباره جاهاي ديدني تبريز، اين شهر يكي از كهن ترين شهرهاي جهان محسوب مي شود. شايد تا به حال معروف ترين لقب تبريز را با عنوان شهر اولين ها شنيده باشيد، دليل نامگذاري تبريز با اين لقب اين است كه بسياري از اولين‌ها در تاريخ ايران مانند اولين چاپخانه، اولين دانشگاه و شهرك دانشگاهي نه تنها در ايران بلكه در جهان، اولين دادگاه استيناف، اولين چاپ اسكناس، اولين شهرداري، اولين شهرباني، اولين سينماي عمومي، اولين كودكستان و اولين مدرسهٔ كر و لال‌هاي ايران و اولين خياباني كه در ايران داراي برق شد همگي در تبريز قرار دارند.

چگونه به تبريز سفر كنيم؟

كلايمر در تبريز

شهر تبريز يكي از شهر هاي بزرگ و پرجمعيت و شهر صنعتي به شمار مي رود از اين رو هر شركت و ارائه دهنده خدمات نبايد به سادگي از اين شهر دوست داشتني و بزرگ و پرجمعيت گذشت علاوه بر اين شهر تبريز داراي شهرك هاي جديدي مي باشند كه از مهمترين آنها ميتوان به شهرك خاوارن، شهرك انديشه، و شهر جديد سهند اشاره كرد كه داراي ساخت سازهاي بسياري هستند و  خيلي از خدمات در اين مناطق ميتواند حائز اهميت باشد، ما نيز ميتوانيم براي كارفرماهاي عزيز، پيمانكاران در شهر تبريز  و حومه خدمات كلايمر اراده دهيم. كلايمر در واقع جايگزين داربست مي باشد كه علاوه بر صرفه جويي در وقت و هزينه از امنيت بسيار بالايي برخوردار است شما ميتوانيد در پروژه هاي ساختماني از دستگاه كلايمر استفاده نماييد دستگاه كلايمر را ميتوانيد به دو روش به صورت خريد كلايمر و اجاره كلايمر تهيه و استفاده نماييد.

راحت‌ترين و گران‌ترين راه براي مسافرت به تبريز، استفاده از هواپيما است. فرودگاه تبريز به‌صورت 24 ساعته آماده به كار است و علاوه بر پروازهاي داخلي، برخي پروازهاي خارجي را نيز پوشش مي‌دهد. در ادامه مدت زمان پرواز تبريز از شهرهاي مختلف ايران  را به‌صورت تقريبي در اختيار شما قرار مي‌دهيم.

تهران به تبريز: 1 ساعت و 10 دقيقه
مشهد به تبريز: 2 ساعت
اصفهان به تبريز : 1 ساعت و 30 دقيقه
شيراز به تبريز : 1 ساعت 55 دقيقه
اهواز به تبريز : 1 ساعت و 30 دقيقه
بندرعباس به تبريز: 2 ساعت و 25 دقيقه
يزد به تبريز: 1 ساعت و 30 دقيقه

گزينه‌ بعدي پيش روي شما قطار است؛ البته در نظر داشته باشيد كه در ايام نوروز خريد بليط قطار تبريز براي شما سخت خواهد بود و در صورتي كه بخواهيد با قطار به تبريز مسافرت كنيد بهتر است كه بليط‌هاي خود را از قبل خريداري كنيد. در ادامه مدت زمان تقريبي كه سفر به تبريز با قطار از شهر هاي مختلف ايران طول ميكشد را در اختيار شما قرار مي‌دهيم.

تهران به تبريز: 7 ساعت و 30 دقيقه
مشهد به تبريز: 12 ساعت
اصفهان به تبريز: 11 ساعت 15 دقيقه
شيراز به تبريز: 15 ساعت و 50 دقيقه
زاهدان به تبريز: 23 ساعت و 30 دقيقه
آبادان به تبريز: 12 ساعت و 30 دقيقه
بندرعباس به تبريز: 21 ساعت و 50 دقيقه

سفر به تبريز با اتوبوس

راه ارزان رسيدن به تبريز، سفر با اتوبوس ميباشد. بايد اين موضوع را در نظر داشته باشيد كه از نظر زماني اين روش براي مسافرت طولاني تر است و از طرفي حتما در قطار يا هواپيما راحت تر هستيد. در پايان انتخاب با شماست، به همين دليل ما جزييات سفر به تبريز با اتوبوس را از شهر هاي مختلف ايران، در اختيار شما مي‌گذاريم، اين اطلاعات عبارتند از فاصله بين دو شهر و مدت زماني كه طول ميكشد تا به مقصد برسيد.

فاصله تهران تبريز 618 كيلومتر، 5 ساعت و 30 دقيقه

فاصله مشهد تبريز 1511 كيلومتر، 14 ساعت و 15 دقيقه

فاصله اصفهان تبريز 887 كيلومتر، 8 ساعت و 30 دقيقه
فاصله شيراز تبريز 1369 كيلومتر، 13 ساعت و 12 دقيقه
فاصله زاهدان تبريز 1998 كيلومتر، 19 ساعت 30 دقيقه
فاصله آبادان تبريز 1286 كيلومتر، 12 ساعت و 30 دقيقه
فاصله بندرعباس تبريز 1795 كيلومتر، 17 ساعت 40 دقيقه

جاهاي ديدني تبريز: محله هاي تبريز

محله هاي قديمي تبريز داستان هاي تاريخي زيادي را با خود به دنبال دارند و بخشي از جاهاي ديدني تبريز در دل همين محله ها قرار دارد، در اين قسمت قصد داريم معروفترين محله‌هاي قديمي تبريز را خدمت شما را معرفي كنيم.

محله مارالان تبريز

محله مارالان كه با نام مارلان نيز شناخته ميشود، از محله‌هاي تاريخي شهر تبريز است و در سمت جنوب شرقي اين شهر واقع شده است. بر روي نقشه محله مارالان تبريز به وسيله بزرگراه آزادي به مناطق شرقي و غربي تبريز متصل مي شود و در گذشته به دليل نزديك بودن آن به جنگل‌هاي جنوبي شهر تبريز، گاهي شمار  بسياري از آهوهاي زيادي به اين محله مي‌آمدند و به همين علت، نام اين محله را مارالان (آهوان) گذاشتند. برخي از جاهاي ديدني تبريز از جمله زيارتگاه ننه‌مريم كه از زيارتگاه‌هاي ارامنه تبريز است و قدمت آن به اوايل دورهٔ قاجار مي‌رسد، در مارالان واقع شده‌است. مركز اين محله ميداني به‌نام چارچي (چهارسوق) است.

محله قديمي باغميشه تبريز

باغميشه يكي از محلات قديمي تبريز ميباشد قديمي ترين كوي آن، كوي بزرگ است. اين محله از شرق به ساحل رودي در تنگنايي ميرسد و آب و هواي بسيار خوبي دارد. اين منطقه با درختان ميوه پوشيده شده‌است. در همان نزديكي روستايي مشهور به بيلانكوه واقع شده. وسعت باغ ميشه را مي توان به راحتي حدس زد درب باغميشه در مقابل باشگاه گيو در كوچه حرمخانه جنب ”مغازه هاي عمر“ قرار داشته و تا شهرك جديدالاحداث باغميشه امتداد پيدا مي كرده است. البته تمام قسمت هاي اين كوي را به جز چند خانوار، باغات تشكيل مي دادند و هم اكنون تعدادي از اين باغات موجود است در ضمن پل سنگي نيز جزيي از اين كوي بزرگ بوده است.

محله دوه چي (شتربان) تبريز

يكي از بزرگترين محله‌هاي تبريز است و در گذشته از مناطق مرفه نشين تبريز بوده است. نام اين كوي به دليل اينكه اكثر مردم تجار و بازرگان بودند و هر كدام در زمان‌هاي قديم براي حمل اجناس از شتر (دوه) استفاده مي‌كردند، دوه چي گذاشته شده است. بعضي از مكان‌هاي معروف و جاهاي ديدني تبريز كه در اين محله قرار داشتند عبارتند از: كاروانسراي مشهدي محمد، كاروانسراي حاج ميرزا محمد امين، كاروانسراي ميرزا رضا صابون پز، آب انبار مشيرالتجار، ميدان كاه فروشان (سامان ميداني)، مسجد دباغ خانه، يخچال، حمام وزير،مدرسه ميرزا مهدي، قبرستان و... كه اين اماكن در زمان قاجار در اين محله قرار داشته اند. 

محله سنجران و راسته كوچه تبريز

سنجران يا سَنِجاران  اكنون نيز محله كوچكي با خانه ها و كوچه هاي تنگ و باريك است كه در سمت غربي محله راسته كوچه واقع شده است؛ محله راسته كوچه در تبريز از محلات قديمي است و از زمان نايب السلطنه، عباس ميرزا به اين نام معروف شده است و قبل از آن قسمت بيشتري از اين محله جزو سنجران بوده است. قبر ابوالحسن موسير كه يكي از بزرگان آن زمان بوده، در اين محله قرار دارد. سنجاران يكي از دوازده دروازه‌ي تبريز قديم بوده است.

محله چهار منار تبريز

محله چهار منار تبريز، يكي از محله‌هاي كوچك قديمي در مركز شهر و نزديك بازار بوده است، مكان‌هاي مهم و جاهاي ديدني تبريز كه در گذشته در اين محله قرار داشته‌اند عبارتند از: دربند ميرزا علي اكبر قنسول، خانه علي آقا تحويلدار، مدرسه حاج صفر علي، حمام حاج نصر، يخچال صادقيه، تيمچه شاهزاده، دلاله زن بازار، سراچه بازار و كاروانسراي حاج سيد حسن" اين مكان ها تا سال 1297 در اين محله قرار داشته اند و امروزه تقريبا چيزي از آن زمان باقي نمانده است. گفته مي شود دليل نامگذاري اين محله، وجود مسجدي با چهار منار در گوشه‌اي از آن بوده.

تهيه و بازنشر
ندا كامدار

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.